Escada Candy Love - Nowa miłość

Escada Moon Sparkle for men - zapach mężczyzny ....



 Kiedy zapach słodkiej kobiety uzupełnia ostry facet !!!

 

 

OPIS PRODUCENTA : 

 Escada 'Moon Sparkle' - zapach przyciągający, tajemniczy, niesie gamę nieoczekiwanych doznań.
Z limitowanej kolekcji letniej 2008r. Kompozycja powstała z myślą o mężczyznach, którzy uwielbiają atmosferę nocnych klubów. Moon Sparkle for Men wybija sie ponad inne zapachy kombinacją ostrych cytrusow-drzewnych nut. Dla mężczyzn młodych, pełnych wigoru!

Nuty zapachowe:
nuta głowy: bergamotka, mandarynka, pieprz
nuta serca: imbir, fiołek, zielone winogrona
nuta bazy: ambra, drzewo cedrowe, wetiwer

MOIM ZDANIEM : 

Przecież każdy z Nas ma prawo do zabawy ... przecież każdy z Nas jest inny .... i przecież My wszyscy uwielbiamy dobrą zabawę w dobrym towarzystwie ....
A co jeśli zabawa trwa w najlepsze - w doborowym towarzystwie ?  
Jeśli nasz strój nie wystarcza - by podkreślić wyjątkowość wieczoru ??? 
Co gdy chcemy zaszokować znajomych - wielkim wspólnym wejściem * ??? 

 

 * wielkie wspólne wejście - miałam na myśli perfumę moon sparkle men - którą prezentuję w tym poście , oraz moją perfumę marine groove ... oraz każdą inną słodką perfumę od Escady  - które tworzą razem z Twoim mężczyzną - mgłę uzupełniającego się , pełnego kontrastów - i wibrującego zapachu !

Nie zanudzając więcej - moim przemyśleniami - przechodzę do sedna .... 
Kupiłam ten produkt mojemu mężowi w Rossmanie na jakiejś promocji .... 
na początku był nie przekonany , ale później .... chyba ją pokochał - tak jak ja :)


Jak się to mówi u Nas ... ( czyt. w mojej małej mieścinie ) Escada to gorsza półka niż Dior czy tam Thierry .... bądź co bądź mimo że zapaszek Escady nie jest aż tak mocny ... mąż naprawdę długo nim pachnie !

Jasne że z czasem - kiedy rozpoczyna dzień o 4.00 nad ranem ... to o 22.00 nie mogę spodziewać się cudu -cudu że zapach będzie jak po aplikacji ... ale mimo wszystko bazę zapachową czuć zawsze !
I nie jest to ledwie wyczuwalny zapach !!!


Na początku-zaraz po aplikacji - jest to dość typowy gorzki zapach - taki który pasuje i do jeansów i do garnituru ... na sportowo i elegancko .... !!! W zasadzie niczym nie przypomina młodego szlonego chłopaka , który myśli o szaleniu na imprezach ! 

Po pewnym czasie - wielkie zaskoczenie .... jak zawsze ESCADA ! 

Zwolenniczki wiedzą o czym mówię .... raz pachnie tak -a raz tak ... 
raz czujesz że perfuma jest słodka - a raz zaskakuje goryczką .... 
raz myślisz hmmm .... maliny a za drugim razem ... nie nie to nie malina ... to na pewno truskawki 
I tak w koło aż do końca butelki ! 

I z mężem mam to samo - jak widzicie troszkę już z niej korzysta - a ja nigdy nie jestem pewna czy to ten zapach .... mam wrażenie ze zmienia się nawet od nastroju nosiciela :D 
Jest naprawdę niesamowity - ja polecam go na prezent - chyba nie da się go nie lubić .... 

Ps. Porównując do jakże kultowego zapachu Dior Farenhite .... hmmm wolę Escadę ... dla mnie Dior troszkę się zepsuł ... i wierzcie bądź nie ... mojego męża który użyje Escady - przebijam tylko jeśli zaaplikuję Chloe Love albo Thierrego Angel ! W innym przypadku  nie ma szans  .... 

Ewentualnie polecam inne zapachy Escady dla kobiet - jedak pamiętaj - to uzupełnienie twojego faceta ... na dominację nie masz szans :D

Komentarze